Тест-драйв Skoda Karoq: кросовер розумних рішень

Автор: Роман Галімон | 15 Січ, 2020

Напередодні нового року Skoda зробила нам подарунок – дозволила протестувати новенький кросовер Karoq. І ця історія про те, що ж ми дізналися з нашого тест-драйву.

Прямо серед зими в наших руках опинився компактний кросовер Skoda Karoq, який мав нас здивувати своїми особливостями. Давайте ж дізнаємося, чи це дійсно вийшло так. Проте мусимо одразу попередити, що снігу тієї зими не було.

 Читайте також:

Хтось може сказати, що це лише третій кросовер у модельній лінійці «чехів», хтось згадає Skoda Yeti, від якої й з’явився Karoq. Проте здебільшого цей новенький «паркетник» нагадує старшого Skoda Kodiaq, дизайн якого прямо таки й читається у молодшому браті.

Бюджетна версія VAG?

Чеський виробник говорить про те, що створив стильний компактний позашляховик для будь-яких пригод. Саме це є основним лейтмотивом у цій моделі, який має спонукати цільову аудиторію придбати Karoq.

З іншого боку потрібно розуміти, що цей автомобіль будується на платформі MQB, на якій серед інших будується Volkswagen Tiguan. Й покупці «Тігуана» теж можуть розглянути виріб чеського автопрому як альтернативу.

Не бажаєте отримати «Фольксваген» за ціною «Шкоди»?

В цьому і є основна фішка Skoda – вже випробувані рішення Volkswagen AG (або просто VAG) розповсюджуються на споріднених марках як Seat та Skoda.

І в цьому також й перевага  – бо рішення VAG стають доступнішими завдяки такому «масову» виробництву.

А як же дизайн?

Звісно, екстер’єр розробили в Млада-Болеслав, проте тут знову ж таки напрошується повна аналогія з Kodiaq. Особливо в передній частині: розташування основних фар та протитуманних вже давно викликає деякі нарікання у фанатів марки. І якщо на нових моделях Octavia та Scala вже немає розділених фар, то схоже на Kodiaq та Karoq поки ця тенденція продовжиться.

Новий кросовер Kamiq, який був представлений минулого року, поки підтвердив те, що всі кросовери матимуть близьке розташування фар. Це ж підтверджують й «шпигунські фото» нового Kodiaq, який може оновити обличчя 2020 року.

Проте повернемося до нашого Karoq.

Виробник говорить, що черпав натхнення із чеського кришталю, аби створити виразні лінії кузова та елементи освітлення. І якщо дивитися на радіаторну решітку, колісні арки та задні ліхтарі з С-подібним підсвіченням, то це добре проглядається.

Крім того, опціонально передні фари можуть бути повністю світлодіодними. До речі, Skoda завжди може потішити своїми опціями, з яких майбутній власник може зібрати свій неповторний автомобіль.

Фари Full LED вже йдуть з функцією AFS (адаптивне освітлення головними фарами), яка дозволяє регулювати інтенсивність освітлення відповідно до зовнішніх умов.

Ну а на вході до салону водія обов’язково зустріне проекційний логотип-привітання, який напише «Skoda» на поверхні перед передніми дверима.

А що ж в салоні?

Знову ж таки Karoq став першим автомобілем «Шкоди», який отримав повністю цифрову панель приладів. Звісно, вона теж йде в опціях та, навіть, була відсутня в нашому тестовому екземплярі. Проте, лише за 739 доларів у пакеті Style+ її можна замовити.

Зрозуміло, що з цифровою панеллю можна чимало гратися та конфігурувати під себе. І це ідеальне рішення для тих водіїв, хто хоче бути максимально поінформованим як про стан автомобіля, так й про зовнішнє середовище навколо.

Проте є в салоні й інший екран, який виводить чимало функцій. Це медійна система, яка керує інформаційними та розважальними функціями на 8-дюймовому дисплеї. Крім того, що її можна підключити через Android Auto та Apple Car Play, ще більше функціоналу від машини можна отримати за допомогою застосунку Skoda Connect.

Ну а довершити медійну систему може навігаційна система Columbus та акустична система Canton з десятьма динаміками, які, звісно, знаходяться в опціях.

І як же в «Шкоді» без Simply Clever? Не знаю, чи варто перераховувати всі «дрібнички», які сховані в салоні, адже іноді водію самому приємно знайти ці схованки, проте деякі просто кидаються в очі.

Телефони, окуляри та рукавиці точно знайдуть собі місце. Відділення для зонта під переднім пасажирським сидінням, утримувачі для пляшок у дверях, та «відділення для рукавичок» із функцією охолодження.

А за певних умов (встановлення складаних задніх сидінь VarioFlex) в салон можна вмістити навіть лижі або сноуборди. Для цього навіть пропонується чохол Unibag.

Що вже говорити про зарядки USB, підігрів передніх та задніх сидінь, підігрів керма, двозонна система кондиціонування – все це додає комфорту й сприймається вже як належне в сучасному автомобілі.

І не забуваємо про панорамний люк. Хоча він знаходиться в опції, він точно може «відкрити» салон та дати більше простору, особливо задні пасажирам.

Багатобагажник

Або просто багатофункціональний багажник. Skoda просто створила цілу історію навколо багажного відділення. Так багато рішень ви, мабуть, не знайдете в іншому автомобілі.

По-перше, він відкривається та закривається електриприводом, а може відчинятися навіть безконтактно за допомогою «віртуальної педалі». Тут чомусь напрошується аналогія з «чарівним пенделем».

По-друге, багажник оснащений висувною шторкою, яка може підніматися разом із дверцятами, та складаним фаркопом, якщо планується використання причепу.

По-третє, гачки, фіксатори, двосторонній килимок, дворівнева підлога та комплект сіток – не дозволять багажу «мандрувати» салоном.

Ну а вже згадана система задніх сидінь VarioFlex зроблять салон ще більш гнучким. При чому багажне відділення можна бути збільшувати з 521 л не до стандартних 1630 л, а аж до 1810 л.

Більше сучасності та безпеки

Якщо ж говорити про інші сучасні системи, які є просто необхідними для нинішнього автомобіля, то безумовно це є наявність системи безключового доступу, яку в «Шкоді» називають KESSY.

Водій також може налаштувати для себе сидіння за допомогою електроприводу та зберігати положення у пам’яті. Цікаво, що коли Karoq заводиться, то він пропонує на панелі приладів обрати збережені налаштування.

Ну й звісно куди ж без сучасних систем безпеки? Адаптивний круїз-контроль, система розпізнавання дорожніх знаків та система підтримання смуги зроблять пересування у міському потоці та корках спокійнішим та безпечнішим.

Про інші системи, які моніторять «сліпі зони», простір позаду машини на парковці та подушки безпеки годі й говорити. Вони з категорії «must have» й Skoda може їх запропонувати.

Як же Karoq їде?

Мабуть, це найголовніше питання для водія та пасажирів. Й цікаву відповідь ми отримали від людини, яка майже десять років була власником автомобіля Skoda. Відповідь була простою: «Як Шкода!»

Проте не все так просто. За десять років змінилося чимало й на Karoq компанія пропонує систему адаптивного керування шасі (DCC), яка постійно оцінює умови руху (гальмування, прискорення, повороти) та відповідно реагує на їхні зміни, адаптуючи характеристики системи амортизації та кермування.

Водій же може вливати на систему DCC завдяки вибору режиму керування Driving Mode Select: Comfort, Normal і Sport.

Звісно, поведінка машини на дорозі буде багато в чому залежати від двигуна та трансмісії, які будуть обрані для цього кросовера.

В Україні, до речі, доступні аж чотири двигуни, два з яких бензинові: 1,4-літровий, який стане вже єдиним турбобензиновим у 2020 році, й 1,5-літровий TSI, що перебував у нас на тестах.

Також доступні два дизельних агрегати: 1,6 TDI та 2,0 TDI.

При чому, якщо бензинові комплектуються лише автоматом: для 1,5 літрового – це 7DSG (роботизована КПП), а для 1,4 літрового буде навіть 8AG (автоматична КПП), то дизелі можуть отримати як автомат, так й механіку.

Більш того, дволітровий Karoq із семиступеневим роботом (7DSG) може отримати навіть повний привід у двох у топових комплектаціях, яких до речі три: Ambition, Style та, звісно, Scout.

Стосовно нашого «дослідного зразка», то не можна сказати, що ми були здивовані результатами. Навіть у найекономнішому «еко»-режимі з роботою функції старт/стоп двигуна витрати у місті становили 9,1-9,6 літрів на 100 км. Проте на трасі, коли машина іноді їхала накатом та вимикала два циліндри, показник споживання складав – 5,9 літрів на 100 км.

На дизельному пальному виробник обіцяє витрати ще менші, ну й комплектацій там більше.

Все це дає можливість обрати для себе саме таку трансмісію, яка буде задовольняти потреби водія: чи то просто пересування містом, чи дальні подорожі, або ж позашляхові «вилазки» на природу.

Кмітливий кросовер

З 2020 року Skoda обіцяє для Karoq новий двигун та нову коробку автоматичну передач на вісім ступенів! Цікаво буде побачити, чим вона здивує споживачів, проте й зараз семиступеневий «робот» може робити автомобіль спокійним сімейним позашляховиком або ж спортивним кросовером.

За підсумками тестів Karoq дивував нас багато разів. Здебільшого це було завдяки внутрішньому комфорту та дрібницям, які з часом вимальовувались у продуману стратегію Simply Clever. І можна точно сказати, що він дійсно кмітливий.

Технічні характеристики та ціна
Skoda Karoq
Двигун бен., 1498 см3
Потужність 150 к.с., 250 Нм
Трансмісія Автоматична 7-cтупінчата DSG
Привід передній
Максимальна швидкість 202 км/год
Розгін 0–100 км/год 9.0 с
Витрата палива траса – 5,9 л на 100 км

місто – 9,1 на 100 км

Шини 215/55 R17
Дорожній просвіт 167-171 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1389/1618 кг
Вантажний відсік 521 / 1810 л
Паливний бак 50 л
Вартість мінімальна* 605 227 грн
Вартість тест. авто. * 665 594 грн

*Вартість на 20.12.2019 р.


Додати свій коментар








Pin It on Pinterest