Тест-драйв хетчбека Honda Civic, що почав турбоеру

Автор: Євген Сокур | 28 Гру, 2019

Новий Honda Civic десятої генерації по-справжньому став революційним. Окрім того, конструктори повернули моделі минулі рішення, що помітно покращили нову модель у порівнянні з останніми генераціями.

Далеко не кожен автомобіль має таку багату історію як Honda Civic. З конвеєра сходить вже десята генерація моделі. Загалом Civic дебютував 47 років тому – у 1972 році. Новий Civic продають у кузові седан та хетчбек, а от універсалу більше немає. Але лише у десятому коліні, Civic вперше у своїй історії отримав бензиновий турбодвигун. Саме така версія в нас на тесті.

Читайте також:

Заряджену версію моделі Type-R, на жаль, в Україні не продають, тому для тест-драйву ми обрали найшвидший та найпотужніший Honda Civic, що є в Україні. Ним став хетчбек з 1,5-літровим турбодвигуном Honda VTEC потужністю 182 к. с., який агрегатовано варіатором CVT.

Комплектація максимальна – Sport Plus. Цікаво, що хетчбек і в більш доступній комплектації Sport виглядає майже однаково зі Sport Plus, єдина зовнішня відмінність – люк на даху.

Але є цікаві внутрішні відмінності. Автомобіль оснащено системою моніторингу сліпих зон, навігацією, бездротовою зарядкою телефона, безключовим доступом та запуском двигуна кнопкою, преміальною музикальною системою з 9 динаміками, та саме цікаве – активна підвіска. Про неї пізніше, а поки почнемо з зовнішності.

Новий Honda Civic виділяється сміливим, агресивним дизайном зі спортивними бамперами RS Sport, подвійними трубами випускної системи у центрі (аналогічне виконання вихлопу раніше зустрічалось, наприклад, на Ford Focus ST) та LED фарами ближнього та дальнього світла. Світло дійсно чудове та світить помітно краще фар із галогеновими лампами. Щодо розмірів, то автомобіль побудований на новій платформі, він довший на 233 мм (4518) за дев’яту генерацію, на 92 мм зросла і колісна база (2697 мм), а от висота автомобіля, навпаки, стала меншою на 38 мм (1434). Окрім того, хетчбек та седан тепер побудовані на одній базі та мають набагато менше відмінностей, ніж у минулих генераціях.

Посадка у Civic дуже низька, я давненько не зустрічав таких низьких серійних хетчей, утім за кермом дуже зручно та вистачає місця на обох рядах. Оглядовість помітно покращилась у порівняні з минулою генерацією. Cуттєво допомагає і моніторинг сліпих зон. Єдиний мінус, який ми зустрічаємо частіше саме в японських виробників – ця порівняно недорога опція встановлюється лише у топ-версії. При маневрах назад допоможе і камера заднього огляду, що має декілька режимів та динамічну траєкторію.

Передні крісла з гарною боковою підтримкою, а в нашій версії ще мають електрорегулювання поясничної підтримки обох сидінь. У салоні вдосталь місць для дрібничок, шухлядки, ніші, полички та кишеньки.

Позаду дуже зручно та вистачає місця навіть пасажирам зросту вище середнього. Але окрім підлокітника з підсклянниками ніяких додаткових елементів комфорту, на кшталт підігріву, USB-роз’ємів чи повітроводів немає. Хоча в Європі в Civic встановлюють двоступеневий обігрів заднього дивану.

У цьому коліні Honda відмовилась від використання задніх сидінь Magic seats, які ми нещодавно бачили у тесті Honda HR-V. Ці сидіння знайомі і власникам двох минулих генерацій Civic, але причина відмови конструктивна. У десятій генерації інженери повернули Civic задню незалежну багатоважільну підвіску, яка займає помітно більше місця, ніж напівзалежна з торсіонною балкою. Цікаво, що незалежна ходова була у Civic ще у 1972 році, тобто з першої генерації!

У салоні добре пророблена ергономіка, інформативні прибори та матеріали торпедо. Але є нюанси, мультимедійна система із 7-дюймовим дисплеєм із застарілою графікою та повільними реакціями на натискання. Зате є Android Auto та Apple Car Play. З переваг і дуже пристойна музикальна система та навігаційна система.

Багажний відсік нового Honda Civic зменшився на 57 л – до 420 л, і знову у цьому «винна» нова підвіска. Утім він все одне великий, а при складених спинках другого ряду маємо майже рівну підлогу. Є і тимчасове запасне колесо.

Гаряче серце

Хетчбек Honda Civic в Україні продається лише з турбодвигунами. Початкова версія має об’єм лише 1 літр. Утім, конструктори витягли із двигуна 129 к. с. та 180 Нм, добрий показник для такого об’єму.

Але ми обрали версію погарячіше. Під капотом тестового Honda Civic 1,5 літровий турбодвигун на 182 к. с. та крутним моментом у 220 Нм. Honda вміє будувати двигуни і тестовий варіант це доводить. Іде новий Civic жваво, розганяючись до 100 км/ч за 8,2 секунди, а двигун ще й тішить слух налаштованим вихлопом. Окрім того, новий двигун взагалі змінює поняття про мотори Honda, які раніше лише прокидались на великих обертах. Турбодвигун із крутним моментом у 220 Нм тягне знизу. Більш того, пік моменту двигун зберігає з 1700 до 5500 об/хв.

Незважаючи на потужність, такий Civic досить економічний, у місті можна вкладатись у витрати палива у паспортні 7,9 л на 100 км, можна, але важко. Вибуховий характер двигуна, відмінно налаштована підвіска та гостре кермо провокують їздити активно. У такому випадку витрати палива нечасто складають менше «десятки» на 100 км.

Єдине, що псує загальні враження від автомобіля, це варіатор CVT. Він дуже повільний у реакціях та точно не відповідає ні характеру двигуна, ні автомобіля загалом. Навіть спортивний режим та ручне керування трансмісією не допомагають. Цьому автомобілю потрібна механіка, чи більш сучасна автоматична трансмісія, що вже є у Honda! Але версії з механічною коробкою швидкостей в Україну не привозять, навіть під замовлення зараз це зробити неможливо. А новий 9-ступеневий «автомат» встановлюють лише на турбодизельний варіант Civic, який також в Україні не представлений.

Оце так гальма!

На відміну від більшості японських виробників, Honda приділяє величезну увагу гальмам. І тестовий Civic це вкотре довів. По-перше, в залежності від двигуна, гальма у новому Civic відрізняються. З літровим мотором встановлено вентильовані гальмівні диски діаметром 280 мм попереду та 282 мм позаду. Так-так, задні диски більшого діаметру, але передні супорти набагато продуктивніші, тому гальмівний баланс ідеальний. Civic із 1,5-літровим двигуном спереду агрегатовано 293 мм гальмівними дисками та 282 мм позаду. По-друге, родзинка гальм у налаштуваннях, вони мені нагадали справжні бойові гальма спортивних машин. Так, перше враження, що гальм не вистачає, і ABS спрацьовує дуже рано. Утім тут просто досить туга гальмівна педаль, якщо міцно її натискати, ABS втручається набагато менше, а гальмує Civic дуже і дуже ефективно.

Підвіска нового Civic не дає сумніву, що це автомобіль із заявкою на спорт. Більш того, у версії Sport Plus вона активна зі зміненням жорсткості. Загалом підвіска жорстка, але незважаючи на це досить енергоємна. Такої ходової дуже не вистачало останнім генераціям. Цікаво, що як і на багатьох спортивних підвісках, амортизатори потребують деякого прогріву. На холодну роботу ходової досить чутно, особливо задньої. Але через декілька кілометрів усе змінюється.

Підвіска тестового авто має два режими, але під характер Civic більш підходить більш жорсткий, який навіть немає бажання вимикати. Особливо це відчувається при поверненні в нормальний, з’являються незначні крени та невеличка розкачка. У жорсткому Civic добре протистоїть дефектам дороги, звісно відчувається кожна нерівність, але пробою амортизаторів немає. А як він повертає! Фірмова «хондівська» керованість у всій красі. Кермо дуже гостре, від упору до упору трохи більше двох обертів, тому у левовій частці поворотів Civic не потребує перехвату керма. Сюди б ще блокування міжколісного диференціалу, чи хоча б електрону імітацію, як на деяких автомобілях концерну VAG…

Вартість задоволення

Honda Civic у багатьох асоціюється зі спортом. І це не лише завдяки версії TypeR, яку в цій генерації в Україні не продають, навіть звичайні версії Civic зможуть вразити. І я в цьому вчергове переконався. За кермом нового турбо Civic дійсно отримуєш задоволення, він провокує на швидку їзду, автомобіль і побудований для цього. У Civic чудові гальма та керування, вибуховий за характером двигун. А зовнішність? Справжній спорткар! Є і мінуси, головний з яких повільний варіатор.

Щодо вартісті, то з 1,5 літровим двигуном Civic зараз коштує 690 647 тис. грн, непогана ціна для такого динамічного автомобіля. А от у версії Sport Plus автомобіль треба замовляти, а коштує він помітно дорожче – за 860 тис. грн.

Відмітимо, що Honda Civic для нашого ринку, як і Європи в цілому, побудовані у Великобританії, серед усіх заводів бренду він має найвищу собівартість. Але ми повідомляли, що Honda закриє цей завод, а виробництво Civic для Європи перенесуть у Японію, що у майбутньому дасть можливість знизити вартість моделі.

Технічні характеристики та ціни:

Honda Civic
Двигун бензин R4 турбо, 1498 см3
Потужність  182 к.с., 220 Нм
Трансмісія варіатор
Привід передній
Максимальна швидкість 200 км/г
Розгін 0–100 км/ч 8,2
Витрата палива траса 5,0 л місто –  7,9 на 100 км
Шини 235/45 R17
Дорожній просвіт н. д.
Кузов хетчбек
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1348/1775 кг
Вантажний відсік 420 мм
Паливний бак 46 л
Вартість мінімальна* 690 647 грн
Вартість тест. авто. * 863 280 грн

*Вартість на 13.06.2019 для автомобіля з зазначеним силовим агрегатом.

 

Галерея Honda Civic::
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Honda
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур

Додати свій коментар








Pin It on Pinterest