Volkswagen представив восьме покоління хетчбека Golf

Автор: Редакція | 24 Жов, 2019

Німецький виробник Volkswagen представив у своїй штаб-квартирі нову генерацію європейського бестселера Golf. Світові продажі моделі стартують у 2020 році.

Модель, яка за 45 років розійшлася тиражем більше 35 мільйонів одиниць і протягом попередніх семи поколінь відрізнялася суворим і утилітарним дизайном, знову пішла шляхом еволюції. Зберігши добре впізнавані пропорції, «восьмий» Golf став виглядати стрімкішим і спортивнішим. З найбільш радикальних нововведень в екстер’єрі – розкоса головна оптика і динамічні поворотники.

Читайте також:

У порівнянні з попередником новий хетч витягнувся в довжину на 26 мм (до 4284 мм), став вужчим на 10 мм (+1789 мм) і нижчим на 36 мм (1456 мм). Колісна база дебютанта підросла на 16 мм і тепер становить 2636 мм. Багажник при цьому, як й раніше, вміщує 380 л.

Злегка скорегував форму кузова, німці зменшили площу фронтальної проекції до 2,21 м2. Таким чином, коефіцієнт аеродинамічного опору Сх склав у новій моделі 0,275, що майже відповідає Bluemotion – найекономнішій версії Golf 7 (0,27).

Головною родзинкою інтер’єру став майже повністю цифровий інтерфейс із мінімумом фізичних перемикачів і регуляторів на передній панелі. Управління більшістю функцій тепер виведено на мультикермо та екран мультимедіа, вже в стандартній комплектації «Гольфа» об’єднаний з 10,25-дюймовим віртуальним приладовим щитком в єдиний блок. Зліва від керма більше немає фірмової фольксвагеновської «крутилки» режимів роботи світлотехніки, відтепер світлодіодною за замовчуванням. На її місці розташувався кнопковий блок управління оптикою, обігрівом переднього і заднього скла.

По-справжньому революційної стала начинка моделі. Новий Golf отримав тризонний клімат-контроль, проекцію на вітрове скло, голосове управління мультимедіа з інтегрованим віртуальним помічником Alexa, широкий набір онлайн-сервісів і функцій, акустику Harman Kardon. А ще – систему напівавтономного водіння IQ.DRIVE, що бере на себе керування машиною на швидкості до 210 км/год, стандартну для моделі технологію спілкування автомобіля з іншими учасниками руху Car2X, можливість відкривати двері смартфоном без ключа і зберігати персональні налаштування «Гольфа» в хмарному сервісі.

 

У моторну лінійку увійдуть агрегати потужністю від 90 до 300 сил, що працюють на бензині, дизпаливі і зрідженому природному газі в тандемі з новою 6-ступінчастою механікою або з DSG. А ще п’ять гібридів. Примітно, що на версіях із роботом селектор більше не матиме фізичного зв’язку з коробкою передач. Вибравши схему управління трансмісією «через дроти», німці намагалися викроїти більше місця в салоні.

Спочатку хетчбек запропонують покупцям із модернізованими «турботрійкою» 1.0 TSI (90 та 110 сил), «турбочетвіркою» 1.5 TSI (130 та 150 сил) й новим дизелем 2.0 TDI на 115 та 150 сил. Крім цього Golf буде доступний у трьох варіантах 48-вольтного «м’якого» гібрида eTSI (110, 130 та 150 сил). Пізніше в продаж надійдуть: два плагін-гібрида eHybrid (204 і 245 сил) з літій-іонною батареєю збільшеної до 13 кВт-год ємності та інші версії, серед яких спортивний GTI, GTD, повнопривідна 4Motion, заряджений Golf R і Golf TGI на зрідженому газі.

Джерело: Motor1

Галерея Volkswagen Golf восьме покоління
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen

Додати свій коментар








Pin It on Pinterest