Автомобільний концерн Volkswagen вирішив диверсифікувати свої бренди та розподілити їх в різних нішах автомобільного ринку. Тепер Skoda буде конкурувати з Dacia, а Seat стане преміум-маркою.
Здається, в керівництві Volkswagen стурбовані, що декілька їхніх марок борються між собою в одному й тому ж сегменті. Раніше можна було говорити, що Skoda та Seat були створені для різних ринків, проте поступово їхній модельний ряд наблизився один до одного, як й споживчі якості автомобілів цих марок. Тому, як повідомляє Automotive News, в майбутньому бренди шукатимуть ніші у різних ринкових сегментах.
За даними видання, марці Seat спробують надати трохи більше преміальний характер, піднявши її в бік, де зараз знаходиться Audi. Стверджується, що дорожчі та «упаковані» автомобілі іспанської компанії можуть всерйоз поборотися за покупця, припустимо, з Alfa Romeo (особливо з огляду на наявність марки Cupra).
А ось Skoda чекає протилежна доля. Чеським машинам належить конкурувати з бюджетними брендами, представленими в Європі, – в першу чергу згадуються Kia і Dacia. При цьому присутність марки буде зосереджено в країнах Східної Європи, тобто там, де бюджетні конкуренти неабияк скоротили ринкову частку концерну Volkswagen.
Читайте також:
- Mitsubishi представила в Україні компактний кросовер ASX
- Дизельгейт: у Німеччині розпочався процес проти Volkswagen
Безумовно, така трансформація не забариться позначитися на цінах. Модельна лінійка Seat протягом трансформації іміджу подорожчає, а Skoda може стати помітно дешевше за рахунок позбавлення деяких дорогих опцій. При цьому не можна виключати, що якщо експеримент пройде вдало, схожа операція може чекати й інші бренди концерну.
Ще весною з’явилися чутки про бажання VAG продати інші бренди Bentley, Bugatti, Ducati та Lamborghini.
Джерело: Motor1