Команда Renault Sport підготувала модель Zoe до чемпіонату з льодових гонок, який стартує 7-8 грудня 2019 року.
Завдяки двом електродвигунам, по одному на кожну вісь, які забезпечують загальну потужність 340 к.с., і батареї ємністю 27 кВт-год, яку можна зарядити від 0 до 50% за 25 хвилин, а також вазі 1030 кг (400 кг менше серійної версії) Renault Zoe має відмінні динамічні характеристики.
Читайте також:
- Renault представила оновлений флагманський мінівен Espace
- Renault створить бюджетний електрокросовер під брендом Dacia
Модель також оснащена переглянутою підвіскою, більшими гальмами, які допоможуть справитися з потужністю на 205 к.с. більшу за стандартну комплектацію. Електрична Zoe має коротшу колісну базу, на 88 мм меншу від стандартної, а також композитний кузов із широкими арками, гоночні колеса та ліврею.
Жан-Батист Дюбур, який разом з Ніколя Простом та Еммануелем Мойнелем представив Renault Zoe, сказав: «Я з нетерпінням чекаю на цю нову історію з DA Racing на Andros e-Trophy. Ми поставили перед собою сміливе завдання з серйозною підтримкою Renault і Motul. Ця нова версія 100% електричного Andros Trophy – це складне завдання, і я маю намір підтвердити свій статус чотириразового переможця. Це справжній спортивний виклик, який чекає нас найближчими тижнями, але ми готові».
Чемпіонат розпочнеться 7-8 грудня, у Французьких Альпах на першому етапі Валь-Торанс, а 20-21 грудня відбудеться етап в Андоррі. У січні відбудеться ще три етапи, а завершиться серія 1 лютого у Клермон-Феррані.
Галерея Renault Zoe RS