Німецька асоціація DEKRA організувала для Nissan Leaf дуже екстремальні краш-тести, аби з’ясувати рівень безпеки популярного електрокара.
Асоціація технічних інспекцій Німеччини об’єдналася з вченими з Університетського медичного центру Геттінгена, щоб провести максимально дослідження безпеки одного з найпопулярніших електромобілів.
Nissan Leaf розбивали у перешкоди на швидкостях вищих за ті, що застосовуються на краш-тестах авторитетної організації EuroNCAP. Можливо, цим і пояснюються руйнівні наслідки. Імітацію бічного зіткнення з деревом в DEKRA провели на швидкості 74 км/год, причому зовсім за іншою схемою, ніж в EuroNCAP.
Читайте також:
- Nissan Leaf отримав два електродвигуни та 304 к.с.
- Nissan офіційно представив кросовер Juke нового покоління
У 2012 році в рамках планового краш-тесту електромобіль били деформованим предметом на швидкості 50 км/год, а DEKRA пішла навпаки – вдарила рухомим хетчем у нерухомий стовп. В результаті Leaf практично склався навпіл.
Після цього іншому «дослідному» хетчбеку довелося пережити й ще одне суворе випробування: у ту ж перешкоду машину «встромили» передньою частиною на швидкості 84 км/год.
При цьому експерти заявили – електромобіль в подібній ситуації практично нічим не відрізняється від машини з традиційним ДВС, але шанси вижити у пасажирів в обох випадках невеликі. Проте, можна зробити висновок, що нинішні електрокари за рівнем пасивної безпеки цілком досягли тієї планки, яку поставили сучасні автомобілі. Особливо наголошується: незважаючи на сильні пошкодження, Nissan Leaf не загорівся.
Минулого року на тестах асоціації EuroNCAP Nissan Leaf актуального покоління отримав максимальні п’ять зірок: експерти прийшли до висновку, що електрокар здатний на 93% захистити дорослих пасажирів спереду і на 86% – пасажирів-дітей ззаду.
Джерело: Motor1