Гоночний директор Ф1 пояснив штраф Ферстаппена

Автор: Роман Галімон | 28 Жов, 2019

Пілот Red Bull Racing Макс Ферстаппен запитав через медіа про причини відсутності штрафу у Льюїса Хемілтона й йому відповів гоночний директор Ф1.

На старті Гран Прі Мексики Ферстаппен мав бути першим, проте отримав штраф у три місця через те, що не скинув швидкість під час вильоту Валттері Боттаса в кваліфікації.

Нідерландець був розлючений тим, що він отримав штраф, а Хемілтон, який їхав попереду нього, уникнув покарання. Гоночний директор Ф1 Майкл Масі спробував розставити всі крапки по місцям.

«Режимом автомобіля безпеки – віртуального або реального, – а також режимом червоних прапорів керують люди в пункті управління гонкою, – пояснив Масі. – А інші звичні прапори – сфера відповідальності маршалів конкретного поста. Кожен пост укомплектований спеціальним пультом, де просто треба натиснути потрібну кнопку.

Коли машина Валттері вилетіла з траси, вона перерубала провід, який веде до такого пульту. І людина, яка мала б натиснути на кнопку, могла тиснути на неї скільки завгодно – з нульовим результатом … »

Читайте також:

Через це в машині Ферстаппена не спрацювала індикація й порушення не було зафіксовано в автоматичному режимі. Але маршали все ж вивісили реальний жовтий прапор й всі гонщики повинні були скорегувати свій темп.

«Між аварією Валттері та моментом, коли в цій точці траси з’явився Макс, минуло досить мало часу, – продовжив Масі. – Однак маршали показали прапор майже одразу. Варто віддати їм належне – вони зробили все дуже оперативно».

Проте у багатьох виникли й інші питання, зокрема чому з рішенням щодо Ферстаппена зволікала так довго. Керівник гонки пояснив, в пріоритеті був інцидент із Боттасом та стан його здоров’я, а вже потім розглянули питання порушення режиму «жовтих прапорів».

«Повернувшись на своє робоче місце, я приступив до аналізу наявних даних і вивчив дані про машини, які проїхали цією ділянкою траси після аварії Валттері. З Льюїсом питання відпало одразу: маршали оперативно показали прапор, але все ж до цього моменту Льюїс встиг проїхати повз – тому він не знаходився в зоні дії жовтих прапорів.

Себастьян й Макс були в цій зоні. Себастьян дуже відчутно скинув швидкість, з Максом все було складніше. Я вивчив відео, дані з датчиків, зібрав разом різноманітну інформацію. Сказане ним на прес-конференції не мало значення. До моменту, коли він це сказав, я вже вивчив дані і відправив їх суддям».


Додати свій коментар
















Pin It on Pinterest