Гран Прі Мексики: Хемілтон переграв «фаворитів» гонки

Автор: Роман Галімон | 28 Жов, 2019

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув перемогу на Автодромі імені братів Родрігес, коли зміг стратегічно переграти своїх суперників.

На старті Феттель сів у сліп-стрім Леклера, але тим самим витіснив звідти Хемілтона, який був змушений виїхати за межі треку й скинути швидкість. Цим скористався Ферстаппен, й боліди Red Bull та Mercedes разом увійшли у перший поворот.

Але місця було мало й обидва гонщики помилились й пропустили Албона та Сайнса, а Ферстаппен опинився ще й позаду Норріса та Боттаса.

Після віртуальної машини безпеки Хемілтон зміг вийти на четверту позицію, а Макс у боротьбі з Боттассом пробив задню шину й повільно повернувся в бокси, звідки виїхав останнім на Hard.

Тим часом гонку продовжував Леклер, попереду Феттеля та Албона.

Першими на плановий піт-стоп заїхали гонщики Toro Rosso, шини Soft яких не витримали більше одинадцяти кіл. Ландо Норріс заїхав за Hard на 13-му колі, але йому не прикрутили колесо й він ледь встиг зупинити свій McLaren до виїзду з піт-лейн. У підсумку гонщик втратив коло до інших гонщиків, але повернувся в гонку.

На диво, Албон став першим із лідерів, хто змінив гуму. Red Bull вирішили піти на дві зупинки й поставили Алексу Medium на 15-му колі.

На це відреагували у Ferrari й одразу закликали Леклера на 16-му колі та також поставили Medium.

Леклер та Албон опинилися позаду трійки Феттель-Хемілтон-Боттас, які наче не збирались їхати на два піт-стопи. Проте нові шини давали можливість Шарлю та Алексу їхати на секунду швидше.

Аналогічна проблема з задньою шиною виникла на піт-стопі Джовінацці, але він не зміг виїхати від боксів, бо колесо просто відвалилось.

Хемілтон заїхав в бокси на 24-му колі та виїхав позаду Леклера в шести секундах на Hard, проте Феттель змусив команду «подумати» ще раз перед його закликом у бокси. Німець пересидів всіх аж до 38 кола та перейшов на Hard, як й Боттас колом раніше.

Єдине, Себ програв позиції на трасі та пропустив вперед Леклера, Хемілтона та Албона, яких ще чекав другий піт-стоп. Феттель на той момент програвав 14 секунд Леклеру.

Леклер заїхав у бокси на 44-му колі й при заміні на Hard заднє право колесо теж було замінено з заминкою. Шарль втратив чотири зайві секунди, які були дуже важливі в боротьбі за перемогу.

В лідери вийшов Хемілтон, який міг спробувати «дотягнути» на своєму Hard до фінішу. Проте позаду нього в трьох секундах був Феттель, а в шести – Боттас.

На 51-му колі Ріккардо замінив свій Hard та, тим самим, натякнув Хемілтону скільки ця гума може протриматись у гонці.

За десять кіл до фінішу ніхто не міг спрогнозувати переможця. Хемілтон йшов на зношеній гумі, позаду нього в двох секундах йшов Феттель, на хвості якого висів Боттас. А на четвертому місці їх всіх наздоганяв Леклер на найсвіжішій гумі.

Проте жодний з гонщиків не зміг змінити позиції, адже під кінець гонки зносилась й гума в тих, хто зробив піт-стопи пізніше.

Хемілтон довів гонку до перемоги, а Феттель та Боттас здобули подіум. Проте коронування британця вдалося відтермінувати ще на один етап.

Ферстаппен зміг прорватися до шостого місця та фінішував позаду напарника в 47 секундах.

Для мексиканських трибун свій подарунок зробив й Перес, який завдяки стратегії зміг приїхати сьомим, а боротьба з Ріккардо на останніх колах стала прикрасою гонки.

Хюлькенберг та Квят могли замкнули залікову десятку, але росіянин в останньому повороті «підчепив» болід Renault та відправив його на узбіччя. Халк зміг дотягнути до фінішної лінії та фінішував 11-м, але після штрафу Квята знову повернувся в топ-10. Виграв від цього Гаслі – він встиг стати дев’ятим.

 

Пілот Команда Час Піт-стоп
1. Л.Хемілтон Mercedes 1
2. С.Феттель Ferrari +1.766 1
3. В.Боттас Mercedes +3.553 1
4. Ш.Леклер Ferrari +6.368 2
5. А.Албон Red Bull +21.399 2
6. М.Ферстаппен Red Bull +68.807 1
7. С.Перес Racing Point +73.819 1
8. Д.Ріккардо Renault +74.924 1
9. П.Гаслі Toro Rosso +1 коло 2
10. Н.Хюлькенберг Renault +1 коло 1
11. Д.Квят Toro Rosso +1 коло 2
12. Л.Стролл Racing Point +1 коло 1
13. К.Сайнс McLaren +1 коло 2
14. А.Джовіинацці Alfa Romeo +1 коло 1
15. К.Магнуссен Haas +2 кола 1
16. Д.Расселл Williams +2 кола 1
17. Р.Грожан Haas +2 кола 1
18. Р.Кубіца Williams +2 кола 2

Додати свій коментар






Pin It on Pinterest