Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув перемогу на Автодромі імені братів Родрігес, коли зміг стратегічно переграти своїх суперників.
На старті Феттель сів у сліп-стрім Леклера, але тим самим витіснив звідти Хемілтона, який був змушений виїхати за межі треку й скинути швидкість. Цим скористався Ферстаппен, й боліди Red Bull та Mercedes разом увійшли у перший поворот.
Але місця було мало й обидва гонщики помилились й пропустили Албона та Сайнса, а Ферстаппен опинився ще й позаду Норріса та Боттаса.
⚠️ VIRTUAL SAFETY CAR (LAP 1/71) ⚠️
We've got lots of debris in Sector 1
Minor contact between Hamilton and Verstappen meant they both took to the grass#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/NzydIEGVJ5
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Після віртуальної машини безпеки Хемілтон зміг вийти на четверту позицію, а Макс у боротьбі з Боттассом пробив задню шину й повільно повернувся в бокси, звідки виїхав останнім на Hard.
LAP 5/71
VERSTAPPEN PUNCTURE 😩
From the highs of Saturday… the Dutchman drops to last place#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/yyL4lb9Mwy
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Тим часом гонку продовжував Леклер, попереду Феттеля та Албона.
Першими на плановий піт-стоп заїхали гонщики Toro Rosso, шини Soft яких не витримали більше одинадцяти кіл. Ландо Норріс заїхав за Hard на 13-му колі, але йому не прикрутили колесо й він ледь встиг зупинити свій McLaren до виїзду з піт-лейн. У підсумку гонщик втратив коло до інших гонщиків, але повернувся в гонку.
LAP 13/71
Nightmare for Norris!
He's released from his box, but the front-left isn't attached 😭
He's wheeled back, but rejoins a lap down#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/DkcB9Bs0TJ
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
На диво, Албон став першим із лідерів, хто змінив гуму. Red Bull вирішили піти на дві зупинки й поставили Алексу Medium на 15-му колі.
На це відреагували у Ferrari й одразу закликали Леклера на 16-му колі та також поставили Medium.
Леклер та Албон опинилися позаду трійки Феттель-Хемілтон-Боттас, які наче не збирались їхати на два піт-стопи. Проте нові шини давали можливість Шарлю та Алексу їхати на секунду швидше.
Аналогічна проблема з задньою шиною виникла на піт-стопі Джовінацці, але він не зміг виїхати від боксів, бо колесо просто відвалилось.
LAP 22/71
Another tricky pit stop in Mexico 😓
Giovinazzi is dropped off his jack with the right-rear loose, but the team catch the issue and get him back out#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/VPkkfGB1v2
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Хемілтон заїхав в бокси на 24-му колі та виїхав позаду Леклера в шести секундах на Hard, проте Феттель змусив команду «подумати» ще раз перед його закликом у бокси. Німець пересидів всіх аж до 38 кола та перейшов на Hard, як й Боттас колом раніше.
Єдине, Себ програв позиції на трасі та пропустив вперед Леклера, Хемілтона та Албона, яких ще чекав другий піт-стоп. Феттель на той момент програвав 14 секунд Леклеру.
Леклер заїхав у бокси на 44-му колі й при заміні на Hard заднє право колесо теж було замінено з заминкою. Шарль втратив чотири зайві секунди, які були дуже важливі в боротьбі за перемогу.
LAP 43/71
Leclerc finally pits from P1, but it's *another* slow stop!
The rear-right just didn't want to attach… he rejoins fourth#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/4FIKj6QVIH
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
В лідери вийшов Хемілтон, який міг спробувати «дотягнути» на своєму Hard до фінішу. Проте позаду нього в трьох секундах був Феттель, а в шести – Боттас.
На 51-му колі Ріккардо замінив свій Hard та, тим самим, натякнув Хемілтону скільки ця гума може протриматись у гонці.
За десять кіл до фінішу ніхто не міг спрогнозувати переможця. Хемілтон йшов на зношеній гумі, позаду нього в двох секундах йшов Феттель, на хвості якого висів Боттас. А на четвертому місці їх всіх наздоганяв Леклер на найсвіжішій гумі.
Проте жодний з гонщиків не зміг змінити позиції, адже під кінець гонки зносилась й гума в тих, хто зробив піт-стопи пізніше.
Хемілтон довів гонку до перемоги, а Феттель та Боттас здобули подіум. Проте коронування британця вдалося відтермінувати ще на один етап.
Ферстаппен зміг прорватися до шостого місця та фінішував позаду напарника в 47 секундах.
Для мексиканських трибун свій подарунок зробив й Перес, який завдяки стратегії зміг приїхати сьомим, а боротьба з Ріккардо на останніх колах стала прикрасою гонки.
LAP 71/71
Drama as Hamilton crossed the line!
Kvyat and Hulkenberg made contact at the final corner
The incident is under investigation#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/AXeoDPSyEi
— Formula 1 (@F1) October 27, 2019
Хюлькенберг та Квят могли замкнули залікову десятку, але росіянин в останньому повороті «підчепив» болід Renault та відправив його на узбіччя. Халк зміг дотягнути до фінішної лінії та фінішував 11-м, але після штрафу Квята знову повернувся в топ-10. Виграв від цього Гаслі – він встиг стати дев’ятим.
Пілот | Команда | Час | Піт-стоп | |
1. Л.Хемілтон | Mercedes | – | 1 | |
2. С.Феттель | Ferrari | +1.766 | 1 | |
3. В.Боттас | Mercedes | +3.553 | 1 | |
4. Ш.Леклер | Ferrari | +6.368 | 2 | |
5. А.Албон | Red Bull | +21.399 | 2 | |
6. М.Ферстаппен | Red Bull | +68.807 | 1 | |
7. С.Перес | Racing Point | +73.819 | 1 | |
8. Д.Ріккардо | Renault | +74.924 | 1 | |
9. П.Гаслі | Toro Rosso | +1 коло | 2 | |
10. Н.Хюлькенберг | Renault | +1 коло | 1 | |
11. Д.Квят | Toro Rosso | +1 коло | 2 | |
12. Л.Стролл | Racing Point | +1 коло | 1 | |
13. К.Сайнс | McLaren | +1 коло | 2 | |
14. А.Джовіинацці | Alfa Romeo | +1 коло | 1 | |
15. К.Магнуссен | Haas | +2 кола | 1 | |
16. Д.Расселл | Williams | +2 кола | 1 | |
17. Р.Грожан | Haas | +2 кола | 1 | |
18. Р.Кубіца | Williams | +2 кола | 2 |